czwartek, 6 kwietnia 2017

Słodkie inspiracje wielkanocne (MSŻ 4/2017)


Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, a ja właściwie od dłuższego czasu czuję się trochę tak jakbym była już „po”. Przynajmniej w ich słodkim wymiarze. ;-) Bo to już tak się plecie, że niektórzy świętują na długo przed świętami. ;-) Tak więc, gdy większość z Was sięgała po kolejnego pączka, faworka lub inną karnawałową słodkość – ja stylizowałam i fotografowałam, a potem nie bez dzikiej przyjemności podjadałam - baby, mazurki, paschy i serniki. A sporo tego było i ilość kalorii przyjęłam na swe barki całkiem niemałą. ;-)



Zwykle po tak obfitych i słodkich sesjach, jeszcze długo, długo nie jadam nic, co choćby odrobinę przypomina mi ostatnich bohaterów sprzed obiektywu. Ale nie dlatego, że nie lubię. Właśnie dlatego, że lubię aż za bardzo i szykuję miejsce na prawdziwy czas świąteczny przy rodzinnym stole. ;-)


Pozwólcie więc, że tym razem zamiast zostawić nowy pomysł i nowy przepis, zaproszę Was do kwietniowego numeru magazynu „Moje Smaki Życia”, który w całości obfituje w wiosenno – świąteczne klimaty. Słodkie inspiracje, okraszone również moimi zdjęciami, znajdziecie w rubryce Domowa Cukierenka. Tutaj zostawiam Wam tylko niewielką zajawkę, więcej znajdziecie w magazynie. Miłej lektury! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)