poniedziałek, 3 marca 2014

Migawki z kuchennej szafki – cz.11


Bardzo, bardzo dawno ich nie było na blogu. Tak dawno, że z trudnością odgrzebałam w pamięci, kiedy miały miejsce ostatnie i co było wtedy prezentowane... 
Czas odkurzyć zapomniany cykl
Zwłaszcza, że i ilość nowych, lub „nowych-starych” gadżetów do stylizacji kulinarnych mocno wzrosła, zapychając każdy możliwy kąt szafek i szuflad – już nie tylko kuchennych.
Powoli zaczynam rozważać opcję wyprzedawania wybranych, zwłaszcza tych, do których już rzadziej zaglądam i tym samym zrobić miejsce na kolejne. Rozwiązanie bolesne, ale w niedalekiej przyszłości prawdopodobnie okaże się konieczne.
A dzisiaj jedne z ostatnich zakupów – piękna, dość masywna ceramika, w której w jednej chwili się zakochałam. Moje serce skradła zwłaszcza niebieska, prążkowana filiżanka z pięknymi przecierkami. :)

13 komentarzy:

  1. Piękna ceramika. Marzy mi się taka - w komplecie z domem w lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ceramika :) A ile trzeba miec miejsca aby ją przechowywać ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda. Sama mam mini opsesję na punkcie gliny, ceramiki i wszystkiego w czym się da zjeść, wypić, wyeksponować. Jak zacznieszwyprzedaż koniecznie daj znać. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj wymiatasz kolorami i detalem.. Jak ty kurde to robisz.. Musze chyba "jabłka" kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam obsesyjne maniakalne myśli o moździerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne - kolory, forma, naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jest to pierwsze zdjęcie, terapeutyczna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecież natychmiast jak wyprzedasz, okażą się niezbędne przy najbliższym pomyśle na stylizację...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, tak zrób jakąś wyprz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! kupujesz pojedyncze sztuki czy całe zestawy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A może akcja wymiany gadżetów? Albo konkurs z nagrodami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)