niedziela, 25 listopada 2012

Trufelka? :)


Szczegóły niebawem. Zaglądajcie. :)

16 komentarzy:

  1. Mmm wygląda apetycznie:) czekam na c.d!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, trufelka! Właśnie wczoraj pierwszy raz jadłam trufle i się w nich zakochałam. W Twoim blogu też się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam trufelki wiec czekam na przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj mniemsiu! uwielbiam trufelki
    :o))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    Uwielbiam piec dla bliskich :) sama preferuję smaki ostro- kwaśne.
    Smacznie pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepysznie wyglądają;) jestem ciekawa przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem amatorką słodyczy, ale to mnie ujmuje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają. Jestem ciekawa przepisu, bo z chęcią przygotowałabym je na piątkową parapetówkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A przepis już jest na blogu (zajrzyj na główną stronę bloga).
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  9. Jakiego aparatu i obiektywu uzywasz do robienia zdjec?

    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko, jak dotąd, większość zdjęć na tym blogu (jakoś tak ostatnie dwa lata) robiona była zestawem: Nikon D90 + Sigma 24-70 f/2.8.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)