środa, 21 marca 2012

Pokaż kotku co masz w środku... :)

Jutro na blogu zagoszczą pyszne tarteletki.
Spróbujcie zgadnąć, jakie będą miały wnętrze? :)


Czy pamiętacie, że jeszcze tylko przez dwa dni (do piątku 23 marca – do północy) 
można przysyłać swoje propozycje w konkursie na WIOSENNE ZDJĘCIE SŁODKIEGO WYPIEKU,
w których nagrodami są kuchenne gadżety z kolekcji Tchibo „Czas na wypieki” (klik)?


Szczegóły i warunki konkursu znajdziecie TUTAJ (klik!).

Wśród nich również śliczne foremki do tarteletek – takie same jak widać na zdjęciu powyżej. Już dla samych tych foremek warto spróbować swojego szczęścia. :) Ja już je wypróbowałam i uwierzcie mi na słowo – są świetne, bardzo poręczne i wielkościowo takie „akurat” na jedną porcję. Warto je mieć! :) 

12 komentarzy:

  1. Hmm, może waniliowe z figami....? Mi się takie marzą jakbym wygrała konkurs, to bym takie upiekła w pierwszej kolejności;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, ze jeszcze nie z truskawkami! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. a może malinowe? ;) na samą myśl ślinka mi leci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie może być szpinak, cukinia, pomidory i mocarella, może plus jakieś mięsko to tak nie na słodko, a deserowo coś sernikowo-owocowego, bo to chodzi za mną
    Gosia chyba przymusowa dietka się Tobie skończyła? wracasz do pieczenia i gotowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat wczoraj dostałam takie na urodziny :-) Czekam więc na przepis, bo już nie mogę się doczekać aż je wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stawiam na jakieś jasne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)